Saturday, June 18, 2011

-along sayang ayah-

sempena hari bapa yang bakal tiba esok,
zeera nak ucapkan "SELAMAT HARI BAPA"
 kepada semua bapa-bapa di Malaysia dan seluruh dunia..
khas sekali wat arwah ayah zeera Allahyarham Hj.Johari,
pak long,pak ngah,pokde,pak ndak dan semua pak cik2 yg zeera ada..
hehe:)


sempena hari bapa esok,
zeera teringat arwah ayah zeera..
ayah dah 10 tahun tgal kn zeera sekeluarga..
tapi zeera msih rase yang ayah selalu ada disamping zeera..

sedih rasenye kehilangan ayah tersayang..
dalam ketika zeera masih perlukan kasih sayang seorang bapa,
ayah zeera telah disahut panggilan illahi..
mase tu zeera baru 11 tahun..
memang terase sangat kehilangan ayah..

mase zeera sekolah rendah kat Perlis dulu,
tiap2 hari ayah hantar zeera pergi sekolah..
amek zeera balik dari sekolah..
kiwi kan kasut zeera n adik zeera..
ajar zeera n adik wat keje sekolah..

pas ayah pergi tinggalkan zeera sekeluarga,
dah tak de sape dh nak hantar n amek zeera dari sekolah..
tak de zeera nak salam tangan ayah pagi2 lagi..
bile tengok kawan2 salam tangan ayah diorang mse sekolah dlu mesti zeera lari jauh2..
sedih sangat bile tgok diorg dapat salam ayah diorg..
zeera cuma dapat nangis dalam hati je..
bila zeera tgok ayah kwn zeera tu polis je mesti teringat arwah ayh zeera..
dlu arwah zeera anggota polis..
ayah zeera tak garang,seorang yang baik hati dan suka tolong org.
zeera bangga ada ayah yang baik dan bartanggungjawab


kini zeera pun dah 21 tahun..
zeera masih terasa jugak kehilangan ayah zeera..
zeera sayang sangat ayah zeera..
walaupun zeera dah tak de ayah
,tapi zeera masih beruntung sebab masih ada emak dan adik2 zeera


nie gambar mase zeera 4 tahun ngn arwah ayah..

banyak lagi gambar zeera ngn arwah ayh zeera
 tapi zeera tak sempat nak scan..
huhu..:(

AYAH,
walaupun ayah dan tingglkan along,emak dan adik2..
kami tetap sayangkan ayah...
along tetap ingat sampai bila2 sebab along tahu ayah sentiasa ada dalam hati along..
tak de sape dapat ganti tempat ayah di hati along..
along sayang ayah..

Al-Fatihah untuk arwah ayah..



     *mase zeera tgh taip nie,menitis air mata zeera..
       sedih sangat bile teringat arwah ayah zeera..



2 comments:

Bella said...

Al-Fatihah .. be str0ng ye .. :)

GreenJade said...

byk2 besedekah Al-Fatihah utk beliau.

tabah. sis pon dah xde ayah since kecit2 baya2 zeera gak.