Tuesday, March 22, 2011

....6AC the BEST....



tetibe teringat lak zaman skolah pas tgok budak2 nek bsikal blik dr skolah smlm..
ah!!!!..rndu nye zaman skolah dlu..
dah 2 thun aku mninggalkan zaman form 6 ku..
zaman form 6 lah zaman paling hepi bg aku berbanding zaman form yg lain..haha..
aku paling tak ske form 5..agak tertekan ckit zaman tu..
dah lah lupakan zaman form 5 tu..mlas ak nk cite..
skrg nie aku nk cite zmn kegemilangan aku n classmate 6AC ku...hahaha..
zaman yg paling best..n zaman yg paling bg aku mse sekolah..

kelas 6AC..
sape yg tak knal klas tu???
klas yg pling top hbis thun 09..
smua ckgu knal klas tu..
klas yg gler2 bdak2nyer..
boleh dikatakn semua pgai adalah pd bdk2 klas tu..
tp korang jgn terkjut..
walaupun klas tu gler2 tp ketua pngawas skolh tu dr klas kiteorg taw..
memang boleh dibanggakan..hehehehe..
walaupun klas tu gler2 tp klas tu jgak klas yg pling hepi berbnding klas2 lain..


kt sini aku ad ltak gmbr mke2 6AC nie..


ok..skrg aku bgtaw nme bdk2 6AC lak ea..
barisan hadapan:
foo,erit,thanga,azad,en.thinaharan (guru klas),syed,shiven,zaaba,dolah

barisan tengah:
zai,ekin,zeera,dayah,fina,thena,awie,nabillah,lala,hanim,ima

barisan belakang:
fyda,fiza,turu,puva,aini,farra,biela

yg xde dlm gmbr:
amy,shafiq,wan





No comments: